Fira de la Ciència

Des del Departament de Ciències s’organitza la Fira de la Ciència els dimecres 13 i el divendres 15 de novembre amb motiu de la celebració de la 24a Setmana de la Ciència. Dimecres 13, durant les tres primeres hores, els alumnes de 2n de batxillerat científic faran la Fira per als alumnes de 3r, AO, CEE Ventijol, IFE i PFI. Divendres els alumnes de 1r de batxillerat científic, també durant les tres primeres hores, la faran per als alumnes de 1r i 2n ESO.

L’institut tradicionalment organitzava aquesta fira, que els darrers dos anys s’havia deixat de fer, i que enguany celebrarà la seva desena edició.

L’organització d’un esdeveniment com aquest suposa moure uns 500 alumnes (1r,2n,3r d’ESO, 4t optativa FiQ,batxillerat científic,PFI). Tradicionalment convidem els alumnes de l’escola Ventijol i enguany ho farem extensiu als alumnes de l’IFE.

Calendari setmanal fira (1)