Nova visita a la NAU 4
30/01/26Aquesta dimecres els alumnes de 2n d’ESO C i D han visitat la @nau4_espaijove.… Llegeix més»
Aquesta dimecres els alumnes de 2n d’ESO C i D han visitat la @nau4_espaijove.… Llegeix més»
Des de l’Institut volem expressar el nostre sincer agraïment a l’empresa Knauf per la generosa dotació de roba de treball destinada a l’alumnat del CFGM de Construcció.
Aquesta aportació suposa un suport molt valuós per a la formació del nostre alumnat, ja que contribueix a millorar… Llegeix més»
Quatre alumnes del centre, dos del CFGS de Màrqueting i dos del CFGS d’Administració i Finances, han iniciat una estada Erasmus+ a Mende (França). Durant un mes, realitzaran pràctiques formatives en empreses de la zona, vinculades als seus estudis.
Aquesta mobilitat ofereix als alumnes una experiència d’aprenentatge… Llegeix més»

Es publica la resolució de les persones seleccionades segons els criteris publicats al web per tal que vinguin a les entrevistes el proper dilluns 2 de febrer al despatx de direcció.
Seleccionats a entrevista GS:
ReSolGlo 17:00
GoGuLa 17:10
MarIoAn 17:20
BaRaAn 17:30
MuArLi Es convocarà per correu per fer videotrucada
RoGoEr… Llegeix més»
La Ciutat Esportiva ha acollit aquest diumenge el retorn a Blanes d’una nova edició de la millor competició escolar de bàsquet d’Europa, la Copa Col·legial Catalunya. Els jugadors del nostre institut van batre, per segon any consecutiu, el conjunt de l’Institut Sa Palomera.
Isaac Nacenta (Serrallarga)… Llegeix més»

S’obre el període de selecció per participar en la mobilitat a Mende (França).
A partir del dilluns 26 de gener i fins al 30 de gener, us podeu inscriure a la nova mobilitat a Mende (França).
La mobilitat està prevista del 10 al 15 de maig per a l’alumnat d’IFE i del 5 al 15… Llegeix més»
Aquesta setmana els alumnes de 2n d’ESO A i B han visitat la @nau4_espaijove.… Llegeix més»