Proves d’avaluació diagnòstica de 2n d’ESO

Els dies 15, 16 i 17 d’abril el nostre alumnat de 2n d’ESO durà a terme les proves internes de diagnosi que avaluen les competències específiques de les matèries de Matemàtiques, Llengua Catalana i Literatura, Llengua Castellana i Literatura, Llengua Anglesa i Ciències Experimentals.

La prova és interna, organitzada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, i ha d’oferir informació del nostre alumnat i del nostre centre per tal de potenciar els nostres punts forts i corregir-ne els febles. Té, així, caràcter formatiu i orientador per als centres i per al conjunt de la comunitat educativa. És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un deure dels alumnes.

Esperem que els vagi molt bé a tots els i les alumnes de 2n. Molta sort!

Institut de Sentmenat

informació-famílies-ad2s_2024