Proves cangur

Aquest dijous 21 de març l’alumnat de l’institut realitzarà de manera conjunta les proves Cangur. És un joc-concurs de matemàtiques en que l’alumnat mira de respondre tantes qüestions com sigui possible.  L’objectiu de les proves és que els alumnes participin i dediquin una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

El Departament de matemàtiques de l’institut ha decidit que l’alumnat de 1r a 3r d’ESO faci la prova de manera obligatòria.  També ho fa extensiu a l’alumnat de Matemàtiques i Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials de batxillerat. Serà opcional per la resta d’alumnes.  En tots els casos, els bons resultats seran recompensats dins de la qualificació de matemàtiques del trimestre.

L’horari de la prova serà d’11:05 a 12:20 h.

Moltes mates!