Preinscripció a batxillerat

Entre el 18 i el 25 d’abril estarà obert el termini per presentar les sol·licituds de preinscripció per cursar estudis de BATXILLERAT el proper curs 2024/25.

1. Procediment de preinscripció per alumnes que actualment cursen 4t ESO al nostre centre:

No caldrà que facin cap tràmit de preinscripció telemàtica, en ser alumnes del nostre centre procedirem des de Secretaria a la seva promoció interna un cop, passada l’avaluació final, estigui confirmada la graduació d’ESO.

S’ha de procedir a la confirmació de plaça mitjançant el document de tria de matèries de modalitat i optatives de Batxillerat.

2. Procediment de preinscripció per alumnes que canvien de centre educatiu

Tots els alumnes que canviïn de centre educatiu per cursar Batxillerat hauran de fer d’emplenar la sol·licitud de preinscripció telemàticament al següent enllaç

En aquesta pàgina web trobareu tota la informació necessària en relació amb la preinscripció al batxillerat.

A la seguent presentació podeu trobar tota la informació sobre l’oferta de batxillerats i tria de matèries de modalitat i optatives de l’Institut de Sentmenat:

CALENDARI i TERMINIS

• 18 al 25 d’abril: presentació de sol·licituds
  • fins al 26 d’abril: presentació de documentació que no s’hagi pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds
  • 17 de maig: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
  • 17 al 23 de maig: presentació de reclamacions
  • 29 de maig: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions i sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts
  • 3 de juny: llista ordenada
  • 20 de juny: oferta final de places escolars. Publicació de la llista d’alumnes admesos i llista d’espera
  • Del 21 de juny a l’1 de juliol de 2024: matriculació dels alumnes preinscrits a batxillerat amb plaça assignada

Per a qualsevol informació, us podeu adreçar a la Secretaria del centre. Horari: de 9:00 h a 13:00 h.