Notes, ordinadors i altres

• Dilluns 27, de 10.00 a 13.00, els tutors rebran pares i alumnes per lliurar en mà les notes finals i acomiadar-se. Heu rebut ja el missatge amb el lloc i l’hora.
  • El mateix dia 27 aquells alumnes que canvieu de centre o marxeu – sobretot els de 4t i 2n batx – heu de retornar els ordinadors, amb el carregador i dins de la caixa. Us els recollirà el Jaume al costat de la cantina.
  • El dia 27 també aprofiteu per buidar les taquilles i endur-vos el cadenat, i recollir llibres o material que encara tingueu a les aules. El dia 30 es farà revisió i es llençarà el que s’hi trobi.
  • Tots els que l’any passat us vau examinar del DELF, passeu a recollir el vostre diploma a l’aula de 2n A amb la Blanca. Si no podeu el dia 27, el trobareu a secretaria en qualsevol altre moment.
  • Finalment, si encara no ho heu fet, retorneu el llibre de català. És molt important, ens cal pel proper curs!