Festa de nadal

Ja tenim en camí la festa de Nadal de l’institut, decidida i estructurada pels nostres alumnes!!!!
Us fem 5 cms de tot plegat per animar-vos a participar-hi!
PRIMERA PART
Preparatius durant els dies previs
TORNEIG DE FUTBOL NADALENC
Començaran els partits el dia 5 de desembre. Juguen equips per nivells i es faran eliminatòries. Els jugadors són de l’ESO i els àrbitres són de batxillerat. L’equip que arribi al final jugarà contra el superequip de profes.
CONCURS DECORACIÓ D’AULA
Tenim unes setmanes per a que cada grup decori la seva aula amb motius nadalencs. El pes de l’activitat recau sobre les tutories, però si voleu participar-hi des d’alguna matèria esteu super convidats!!!!!!
Guanyarà premi l’aula més original. El tribunal el formaran 3 profes.
CONCURS DE FOTOGRAFIA NADALENCA
Durant aquestes setmanes alumnat i professorat pot fer fotografies amb esperit nadalenc per presentar-se a concurs.
Hi haurà premi per la foto més original. El tribunal el formaran 3 profes.
PHOTOCALL
Els alumnes de 3r C faran uns superphotocall nadalenc que podrem fer servir el dia de la festa (21 desembre). Aquell dia un grup de profes faran de fotògrafs i ens immortalitzaran a profes i alumnes nadalencament.
INDUMENTÀRIA NADALENCA
Durant els dies previs, i també el dia 21, portem, tant l’alumnat com el professorat, algun detall nadalenc, com ara gorro de parenoel, banyes de ren, jersei de nadal… etc,etc,etc
SEGONA PART
Festa de nadal: 21 de desembre
8-10h
Tutoria
En aquesta franja horària cada grup estarà a la seva aula amb el tutor/a de grup i faran sessió de tutoria. A part del lliurament de notes, serà temps de fer tot allò que el grup volia fer: amic invisible, caga tió, jocs de taula, quinto, acabar de decorar aules, assaig general, etc.
Final de futbol
Partit entre els alumnes que han guanyat el torneig i el SUPEREQUIP DE PROFES!!!!!!!!!!!!
10:45h (aprox)
Tusiquevales/Gottalent
Tot l’institut, per grups d’aula, pujaran a l’escenari i ens representaran una miniactuació nadalenca. Poden fer una mica de tot: cantar, ballar, playback, teatre, representar acudits, anuncis tv…. l’única condició és que el tema sigui nadalenc.
Les actuacions han de tenir una durada d’uns 3 minutets, i en cas de necessitar música per l’actuació l’hauran de comunicar als alumnes de la comissió del seu nivell.
Els presentadors són els alumnes de la comissió. I el tribunal està format per profes i alumnes de la comissió.
12:30h/13h aprox
Un cop acabem les actuacions serà l’hora de repartir premis!!!
– A la millor fotografia nadalenca.
– A la millor aula decorada.
– Al millor equip de futbol.
– A les millors actuacions del tusiquevales (per nivell).