Escacs a l’Institut

Gran participació a la iniciativa dels escacs a l’hora del pati!
Cada divendres, els alumnes que ho desitgen poden posar-se a prova amb aquest joc d’estratègia.
A la cantina s’ha habilitat un espai on els que ho desitgen poden fer ús lliure dels taulers que l’institut posa a disposició dels alumnes.
Aquesta iniciativa ha tingut una gran rebuda en alguns sectors de l’alumnat, fent créixer la popularitat d’aquest joc.
Observem que molts alumnes han trobat el seu lloc en aquesta comunitat, que ha servit per fomentar amistats i rivalitats entre alumnes de diferents cursos.
Tal és aquesta popularitat, que les darreres setmanes s’ha organitzat un campionat d’escacs a ritme ràpid.
Així, una vintena d’alumnes de tots els cursos s’han enfrontat entre ells per mirar de convertir-se en el millor jugador d’escacs de l’institut.
Esperem que, de cara als propers cursos, aquesta iniciativa pugui seguir creixent!