Benvinguts!

Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda i us desitgem que el curs 2023-2024 sigui ben profitós i respongui a les expectatives que, sens dubte, hi heu dipositat.  Des d’ara l’institut posa al vostre abast la informació que pugueu necessitar, convenientment actualitzada, en aquesta mateixa pàgina web.
L’acollida de l’alumnat de l’ESO es farà el dijous 7 de setembre i iniciarà les activitats lectives el dia 8 de setembre.  L’alumnat de batxillerat tindrà l’acollida el dimarts 12 de setembre i començarà les activitats lectives el dia 13 de setembre. Tot l’alumnat serà rebut en l’horari i l’espai detallat a continuació. En el moment de l’acollida es comunicarà a l’alumnat el seu grup classe i tutor/a.
Cal que entrin per la porta corresponent al seu nivell i que portin quelcom per prendre notes i recollir la documentació que se’ls hi doni.

ESO:

• Acollida: dijous 7 de setembre. Gimnàs i aula de tutoria del nivell.  Horari i accessos:

NIVELL

ENTRADA

4t ESO

Porta pati

3r ESO

Porta pati

1r ESO

2n ESO

BATXILLERAT:

• Acollida: dimarts 12 de setembre.  Gimnàs i aula de tutoria del nivell. Horari i accessos:

NIVELL

ENTRADA

1r batxillerat

2n batxillerat

Porta principal

Aquest curs continuarem amb l’ús restrictiu del mòbil a l’Institut, el que vol dir que el poden portar però que en cap cas es pot veure o el poden treure de la bossa.  Ha d’estar desconnectat o en mode avió, a menys que el professorat permeti el seu ús per a tasques educatives dins de l’aula.  El bon resultat del curs passat, amb una millora en l’ambient de treball i en les relacions personals de l’alumnat, ens ha encoratjat a seguir amb aquesta proposta.  Esperem continuar, com ha estat fins ara, amb el suport de tots vosaltres a aquesta mesura.
En les reunions d’inici de curs se us completarà tota la informació necessària de cada nivell. La reunió de famílies d’alumnes seran convocades una vegada s’hagi iniciat el curs.
Estem a la vostra disposició per a qualsevol consulta.
Us desitgem un bon curs!
Equip Directiu
Institut de Sentmenat