PREINSCRIPCIÓ ESO
S’ha publicat la llista d’alumnat assignat al centre.
PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT
S’ha publicat la llista d’alumnat assignat al centre:
PREINSCRIPCIÓ ESO
S’ha publicat la llista d’alumnat assignat al centre.
PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT
S’ha publicat la llista d’alumnat assignat al centre:
Benvolguts/Benvolgudes,
Us informem que els/les alumnes de 3r, 4t i AO d’ESO i 1r i 2n de batxillerat han sol·licitat exercir el seu dret de manifestació/vaga d’estudiants convocat pel Sindicat d’Estudiants pel dia 27 de setembre.
Us recordem que:
● LA CONVOCATÒRIA DEL DRET DE MANIFESTACIÓ/VAGA NO IMPLICA… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Us donem la benvinguda i us desitgem que el curs 2024-2025 sigui ben profitós i respongui a les expectatives que, sens dubte, hi heu dipositat. Des d’ara l’institut posa al vostre abast la informació que pugueu necessitar, convenientment actualitzada, a l’espai web de… Llegeix més»
Compra a partir del dia 8 de juliol
Si esteu interessats en l’adjudicació del servei de cantina del nostre centre, consulteu el document de condicions i envieu-nos l’oferta econòmica degudament emplenada i signada, fins al dia 20 del present mes de juliol, al correu oliviasancho@insdesentmenat.cat
El nostre alumne de 2n d’ESO, Joan Manel Garcia, ha estat campió de Catalunya de natació! Ha fet or als 1500 lliures, plata als 200 i 400 lliures, bronze als 800 lliures i quart als 100 lliures. D’això se’n diu fer un campionat increïble!
Ara toca… Llegeix més»
La nostra alumna Aina Bellerino ha obtingut el 3r premi Argó de la UAB a treballs de recerca de 2n de batxillerat, en la categoria de biociències i ciències de la salut, pel seu treball PrecisionSew: the futuristic electric needle.
L’enhorabona!
Estadístiques de final de curs:
L’últim dia del curs el vam celebrar amb una varietat d’activitats ludicoesportives. Una bona manera de dir-nos bon estiu i fins el curs que ve!
Les diferents activitats que es realitzaran seran les següents:
Aquesta és la setmana dels treballs de síntesi de 1r, 2n i 3r d’ESO.
I com que el treball de 2n és “Coneguem el Vallès”, quin millor lloc que el cim de La Mola per tenir unes bones vistes de tota la comarca!
Llegeix més»
Aquesta setmana també hem acomiadat els 4ts amb una divertida gala al pati, amb parlaments de l’alumnat, el professorat, i el lliurament del premi extraordinari d’ESO a l’Alejandro Roger per part de l’alcaldessa.
Amb una bona part d’aquests nois i noies ens retrobarem el proper curs;… Llegeix més»
Aquesta setmana hem acomiadat el nostre alumnat de 2n de batxillerat amb un emotiu acte al centre, en què l’alcaldessa també ha lliurat el premi extraordinari de batxillerat a l’Aina Bellerino. Molta sort i encerts a partir d’ara a tothom!
Segueix-nos!