Calendari 2023/2024

ESPAI INFORMATIU – NOVETATS!

Clica AQUÍ per veure tota la informació de preinscripció

ALTRES DATES DE PORTES OBERTES I  PREINSCRIPCIPCIÓ:

• BATXILLERAT.
    • Portes Obertes: 17 d’abril, a les 18 h (xerrada+ visita)
    • Preinscripció: del 18 al 25 d’abril
  • CFGM Gestió administrativa.
    • Portes Obertes: 17 d’abril, a les 18 h (xerrada+ visita)
    • Preinscripció: del 24 al 30 de maig
CFGM Gestió administrativa

Vols que t’enviem informació? Clica aquí: https://forms.gle/VKrgZQn88Sz1fxXi7

—————————————————————————————————————————————————————————————–

ATENCIÓ NOVA ZONA ESCOLAR I TRANSPORT OBLIGATORI PER ZONA EDUCATIVA:

La nova zona educativa de preinscripció i matrícula per l’ESO del municipi de Cardona el curs 2024/2025 és: Cardona, zona nord de Navàs que inclou el nucli de Valldeperes i les masies properes pertanyent al municipi de Navàs; la zona oest de Navàs que inclou els nuclis de Palà de Torroella, Sant Salvador de Torroella i masies properes pertanyents al municipi de Navàs; la zona nord del municipi de Sant Mateu de Bages que inclou els nuclis de Coaner, Valls de Torroella, Salo, Raval de Mejà i masies disseminades properes a aquestes zones pertanyents tots ells al municipi de Sant Mateu de Bages. (Font: Resolució EDU 11/03/2024).

8 de març, Dia Internacional de les Dones a l’institut

El divendres 8 de març, en motiu del Dia Internacional de les Dones, els alumnes de l’institut han  volgut retre homenatge a unes dones molt especials per ells, les seves àvies. L’institut s’ha omplert de gom a gom amb àvies, avis i altres familiars acompanyants.

En arribar al centre, han pogut veure el mural que han realitzat els alumnes amb la foto d’ells amb les seves àvies. A continuació, han pogut esmorzar coca i sucs, i se’ls ha lliurat una planta (viola). Finalment, les alumnes Ivet Company i Coaner Padullers han llegit el manifest.

Gràcies a tothom per haver fet possible aquest dia! Hem estat molt contents de tenir-vos a tots amb nosaltres!

Clica aquí per veure’n més

Barcelonada, alumnes de 4t ESO

Ahir, els alumnes de 4t d’ESO, van participar a la Barcelonada. Allà, per grups, van haver de realitzar una sèrie de proves, movent-se per llocs emblemàtics de la ciutat comtal, i utilitzant diferents aplicacions de mòbil i la seva creativitat. Els professors van controlar en tot moment quina era la seva ubicació des del centre de control.

Clica la foto per veure’n més

Homenatge a les àvies. Dia Internacional de les Dones. 8M

Aquest divendres dia 8, en motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones, els alumnes de l’institut volen retre homenatge a unes dones molt especials per ells, les seves àvies.  Per aquest motiu, les volem convidar a venir a l’Institut per poder veure el mural que hem fet per commemorar aquest dia. A continuació es llegirà un manifest que ha preparat l’alumnat i s’oferirà un petit esmorzar.

Us esperem divendres, a les 10 h, a totes les àvies, avis i familiars que els vulgueu acompanyar.

Informa’t, la fira que ens ha ofert l’oferta educativa post-obligatòria del territori Cardona i Solsonès

Dimecres 28 de febrer l’Institut San Ramon va participar a la fira Informa’t de Solsona exposant el seu cicle de grau mitjà de Gestió administrativa, iniciat aquest curs, després de 25 anys sense estudis de formació professional.

Durant el matí, la fira estava adreçada tant als alumnes de 3r que volen finalitzar l’ESO a través d’una grau bàsic o PFI; als de 4t que no volen cursar batxillerat; o als que ja estan cursant un cicle de grau mitjà i volen seguir els estudis de grau superior. Els nostres alumnes hi van poder assistir gràcies a la gestió feta per l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona – Cardona.

L’oferta de la zona SolCar és molt àmplia i compta amb 15 opcions de post-obligatoris, entre cicles de grau mitjà, superior, graus bàsics, PFI i IFE (adreçat a persones amb discapacitat intel·lectual).

A la tarda, la fira estava dedicada a les famílies, així com als alumnes que finalitzen batxillerat i volen cursar un grau superior.

Fem una valoració molt positiva de la fira i esperem poder tornar a participar-hi l’any vinent!

Fira Informa’t al territori SolCar

Aquest dimecres 28 de febrer, a la Sala polivalent de Solsona, es realitzarà una fira per donar a conèixer l’àmplia oferta formativa del Solsonès i Cardona per al curs 2024-2025.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO i CFGM faran una visita a la fira,  al matí, amb un bus que posa a la seva disposició l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona.

Les famílies interessades en conèixer l’oferta educativa del territori la podeu visitar en horari de 18 a 20 h, així com també podeu assistir a la xerrada informativa per al públic familiar, a les 19.30 h.

Tanmateix, el nostre centre hi participa com a expositor, per donar informació del CFGM de Gestió administrativa, que s’imparteix des d’aquest curs.