Ens Mullem – TEI

Ja tenim exposats els murals TEI amb les parelles de tutors i tutoritzats d’aquest curs 23-24.

Com ja sabeu, el programa TEI és un projecte integrat dins del Pla d’Acció Tutorial (PAT) de l’institut en el qual l’alumnat de 3r d’ESO fan de tutors/es emocionals i de convivència de l’alumnat de 1r d’ESO. Té com a finalitat detectar i prevenir casos d’assetjament escolar al nostre centre.

Enguany hem volgut construir un bosc que simbolitza els valors del nostre projecte TEI amb el lema “Ens mullem TEI” i que vol reivindicar la cura de la natura i les persones.

Durant aquests dos primers trimestres s’han format les parelles TEI, s’han conegut fent entrevistes personals, han participat en el concurs “Passa-TEI” (amb premi inclòs!), han reflexionat sobre casos concrets d’assetjament a l’aula, han elaborat les fulles del nostre bosc TEI… Ha estat un no parar, i encara queden moltes trobades i moments per compartir!

Podreu veure algunes imatges de tots aquests moments en un àlbum de Google Fotos .