Tres alumnes de Comerç i Màrqueting participen a les 24 h d’Innovació

Els passats 21 i 22 de març d’enguany, els alumnes Lucas Daniel Rojas, Laia Saura i Coral Muñoz, junt amb la professora Marta Valero, van participar a les 24 h d’Innovació de Barcelona.

Tots ells van participar en l’opció presencial, la qual es va realitzar al Disseny Hub Barcelona, on es van crear 24 equips de treball multidisciplinaris els quals van treballar conjuntament durant 24 hores. Posteriorment, les empreses van triar quin equip de cada repte passava a la gran final dels 24 reptes.

En definitiva, aquests alumnes van participar en un esdeveniment únic organitzat i finançat pel Departament d’Educació i per CaixaBank Dualiza, que té l’objectiu d’apropar el talent de l’FP a l’empresa, en el que tots ells van gaudir molt.