La capta d’«El poder de la mirada» finança un projecte mèdic sobre la trombosi i la COVID-19

La recaptació del projecte «El poder de la mirada», que van desenvolupar els alumnes de tercer d’ESO el curs passat, ajudarà a desenvolupar una investigació mèdica sobre la relació entre la trombosi i la COVID-19.

En concret, són 490 euros recollits a través de la venda de mascaretes. Així mateix, «El poder de la mirada» va desenvolupar una exposició fotogràfica i un concurs de dibuix a redós de la reflexió sobre la capacitat comunicativa dels ulls en temps de pandèmia.

Per aquest motiu, una representació de l’alumnat, que ara cursa quart, encapçalada per Francesc Martí, director de l’Institut Santa Eugènia, ha fet entrega de la donació en un acte celebrat a la seu de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta.

La representació de l’Institut va conèixer les instal·lacions i van rebre explicacions dels treballs que, actualment, estan realitzant.

La investigació és dirigida per la doctora Olga Tura.