Ens adherim a la campanya “Aquí comença tot” i et convidem a visitar l’institut

El nostre institut s’ha adherit a la campanya “Aquí comença tot”, que vol sacsejar consciències per tal que les decisions d’escolarització que prenguin les famílies ajudin a reduir els desequilibris existents.

Un total de 87 escoles i instituts d’arreu de Catalunya s’han sumat a la campanya “Aquí comença tot” per interpel·lar les famílies del seu entorn perquè les visitin sense prejudicis durant aquests dies de portes obertes i en descobreixin els seus projectes pedagògics. La campanya -promoguda per la Fundació Secretariat Gitano, l’aFFaC (Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya), el Col·lectiu d’Escoles contra la Segregació i la Fundació Bofill- alerta del fenomen de les “portes obertes desèrtiques” que viuen multitud de centres.

És per aquest motiu que, aquest any més que mai, encoratgem a les famílies de l’entorn del centre a conèixer-nos una mica millor i a apropar-se a la Jornada de Portes Obertes d’ESO que tindrà lloc el 6 de març a les 19 h. Aprofitem per presentar-vos el vídeo que hem fet amb motiu d’aquest esdeveniment.