Un expert desgrana les qüestions clau en la dinàmica de grups als alumnes de Publicitat

Miquel Ibáñez, actualment consultor empresarial i docent, ha explicat les qüestions clau en la dinàmica de grups als alumnes de segon de Màrqueting i Publicitat.

Durant gairebé dues hores, el ponent, amb experiència en gestió d’equips en multinacionals, ha anat desgranant els punts essencials de les investigacions de mercat, des de la recollida d’informació fins a la seva anàlisi passant per la selecció dels professionals i la remuneració que reben.

L’alumnat també ha tingut temps de fer preguntes al ponent i s’han interessat pel seu parer per temes de comunicació empresarial.

D’aquesta manera, els estudiants, han iniciat el treball del segon projecte que desenvoluparan en aquest curs.

En aquest sentit, Ibáñez tornarà al centre el dijous 28 d’octubre per formar part, juntament amb els professors Irene FreixasIrene Romanyac i Joaquim Bohigas, del tribunal d’avaluació.

Aquesta activitat ha rebut la col·laboració del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona (COACG)