Un alt càrrec d’una multinacional connecta amb estudiants de quart d’ESO lligant empresa i societat

Jordi Senespleda, director general de Tesa Tape SA per a Espanya, Itàlia i Portugal, ha explicat com la importància de l’empresa dins la societat en una trobada amb alumnes de quart d’ESO.

Aquesta multinacional alemanya és líder en solucions adhesives en sectors com les arts gràfiques, l’automoció, l’aviació, l’electrònica i la construcció. A més a més, també treballa pel mercat de consum de particulars.

El ponent ha explicat el seu dia a dia, i la motivació professional, cosa que va ajudar que els estudiants a entendre millor el món empresarial.

L’empresa té uns 5.000 treballadors en un centenar de països, 150 dels quals a l’estat.

Posteriorment, es va iniciar un diàleg en què els nois i noies ha pogut aclarir dubtes.

La visita de Senespleda s’ha pogut realitzar gràcies el programa Escola i Empresa de la fundació FemCAT.