TVE grava el nostre cicle d’Obres d’Interior, Decoració i Rehabilitació

El passat 29 de febrer va venir al nostre centre un equip de TVE per gravar com funciona el cicle d’Obres d’Interior, Decoració i Rehabilitació.

Estan enregistrant diferents cicles de formació professional de tot l’Estat i han triat l’Institut Santa Eugènia per visualitzar quins estudis es fan en aquest cicle de la família d’Edificació i Obra Civil.

Van entrevistar diferents alumnes, professors i al director del centre, i sobretot van voler captar les parts pràctiques del cicle. Així mateix, ha estat una experiència nova i enriquidora per l’alumnat, que ha pogut veure com és la gravació d’un programa documental de televisió.

Encara no se sap la data exacta d’emissió, però tot sembla indicar que serà a partir de setembre vinent.