Segon de Màrqueting i Publicitat culmina un projecte amb una exposició a Can Ninetes

L’alumnat de segon curs del cicle de grau superior de Màrqueting i Publicitat ha finalitzat un projecte centrat en el sexisme i la publicitat fent una exposició al Centre Cívic Santa Eugènia, conegut com a Can Ninetes.

El projecte va començar el mes de setembre amb la petició de l’ONG NouSol de solucionar la pobresa menstrual a Guinea Equatorial, ja que aquesta organització necessitava recaptar fons per poder subministrar compreses per les dones que no tenen recursos per poder-s’ho pagar. Aquesta problemàtica no és un cas aïllat de l’Àfrica sinó que també passa al nostre entorn, fins al punt que la Generalitat ha pres mesures i des de la darrera setmana ha començat a distribuir productes menstruals de manera gratuïta a través de les farmàcies.

Per aconseguir l’objectiu, l’alumnat del cicle ha creat una exposició amb 14 cartells reivindicatius que han estat exposats de l’1 al 15 de març, i que va tenir com a colofó del projecte la presentació de la campanya davant els assistents a l’acte del 8M. En el decurs de les activitats, l’alumnat no només ha après a dissenyar gràfica publicitària, sinó també la redacció i gravació d’una falca, l’organització d’un esdeveniment o la gestió dels mitjans de comunicació i, el més important, hauran pres consciència d’un tema tan poc visibilitzat.