Jorge Garcia i Iker Felipe, alumnes d’Obres d’interior, decoració i rehabilitació, guanyen el concurs de paletes de Campllong

Jorge Garcia i Iker Felipe, alumnes del cicle formatiu d’Obres d’interior, decoració i rehabilitació, han guanyat el primer premi del 24è Concurs de Paletes de Campllong, que ha format part de la Fira de Primavera.

El concurs ha presentat les modalitats sènior i junior, on hi eren els alumnes de l’Institut juntament amb altres estudiants de diversos centres.

El repte ha consistit a crear una taula amb elements d’obra en quatre hores.

Cal destacar que totes les parelles ho han fet molt bé, i inclús hi ha hagut un empat en el primer premi, de 300 euros i diferents regals de les empreses col·laboradores.

El departament d’Edificació i Obra civil agraeix la convocatòria a la Fira de Primavera i el patrocini de la Unió d’Empresaris de la Construcció (UEC) per l’exquisit tracte i professionalitat.

Aquestes activitats motiven els alumnes, pròxims professionals que sortiran dels cicles.