Participem al XXIV Concurs de Traducció de francès de la UPF

Durant la setmana passada, alumnat de 4t d’ESO, i de 1r i 2n de Batxillerat van participar a la primera fase del XXIV Concurs de Traducció en llengua francesa que organitza la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra.

Des de l’optativa de francès que realitzen a l’INS Santa Eugènia, s’han seleccionat 12 alumnes per presentar-se a aquest concurs, el propòsit del qual és il·lustrar la vitalitat de l’ensenyament del francès i l’alemany i promoure el multilingüisme a casa nostra. També té com a objectiu introduir la pràctica de la traducció de la llengua estrangera als centres de secundària per destacar-ne la importància en la nostra societat.

El premi s’atorga a les millors traduccions realitzades per estudiants de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat dels centres de secundària públics, privats o concertats de Catalunya i d’altres comunitats autònomes que tinguin el català com a llengua cooficial.

Els nostres estudiants han estat treballant molt, així que esperem que hi hagi sort!