Càrrecs d’Educació a Girona lliuren els premis Impuls a projectes dissenyats per alumnes d’Electrònica i Publicitat

Càrrecs del departament d’Educació a la demarcació de Girona han entregat els premis Impuls FP en la modalitat Innova de grau superior a projectes d’Electricitat i Electrònica, i de Màrqueting i Publicitat.

Actualment immersos en el mon professional i universitari, els alumnes guardonats estudiaven a la formació professional de l’Institut el curs passat.

El guanyador de la modalitat ha estat un punt de recàrrega de vehicles elèctrics, que funciona a l’aparcament de l’Institut.

L’autor del disseny de la instal·lació és Jonathan Ramos, exalumne del grau superior de Sistemes electrotècnics i automatitzats.

En aquest projecte, també hi ha participat el departament d’Edificació i Obra Civil.

En la mateixa categoria, una aplicació per a dispositiu mòbil amb el propòsit de dinamitzar el Camí de Ronda de S’Agaró ha quedat en tercera posició.

El disseny del prototip és de Xènia ArtachoGemma Rovira i Júlia Ruiz, que estudiaven el 3×2 de Màrqueting i Publicitat.

El nou coordinador territorial de Formació Professional a Girona, Ivan Ricard, i la inspectora Raquel Robert han entregat els guardons.

D’esquerra a dreta i a la primera línia, Irene Freixas, coordinadora dels estudis de Màrqueting i Publicitat i mentora del projecte de l’aplicació; i Xènia Artacho, Gemma Rovira i Júlia Ruiz.

A la segona fila, Raquel Robert; Tolo Torres, cap del departament d’Electricitat i Electricitat i un dels professors implicats en el projecte; i Francesc Martí, director de l’Institut Santa Eugènia.

+ info El punt de recàrrega de vehicles elèctrics, premi Impuls FP de Girona de grau superior

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *