Mobilitat Erasmus+ a Berlin en el marc del projecte EcoFriends

Enguany, sota l’acreditació Erasmus+, a l’Institut Santa Eugènia tenim planificades dues mobilitats, ambdues recíproques. Això vol dir que els nostres alumnes viatjaran a dos països diferents, Alemanya i Polònia i, posteriorment, acollirem alumnes de les escoles d’aquests dos països.

Els primers en marxar son 12 alumnes de 1r de Batxillerat. Aquest mateix 25 de febrer s’han desplaçat a Berlin, on hi romandran 6 dies en cases de famílies dels alumnes alemanys. El partner, en aquest cas, és l’escola Carlo-Schmid. Posteriorment, els seus alumnes faran una estada a Girona del 7 al 12 d’abril.

La segona experiència serà un intercanvi amb l’escola Liceum Ogólnokształcące, ubicada a Siedlce, una ciutat polonesa. De fet, treballem conjuntament amb els dos centres educatius en un projecte eTwinning, l’EcoFriends, que es va iniciar el mes de setembre i la previsió és acabar-lo el mes de maig d’aquest mateix any. El tema principal del projecte EcoFriends és la sostenibilitat, una prioritat molt connectada amb els valors del nostre institut. Gràcies a aquestes mobilitats, alhora que treballem activament en el projecte , ens permetrant compartir diferents experiències culturals.

Ens fa molta il·lusió tenir aquesta experiència, i l’anirem compartint amb tots vosaltres. Podeu veure les actualitzacions a: https://www.instagram.com/erasmus_ise/