L’Institut Santa Eugènia participa a la UAP

“Obre els ulls” és un espectacle musical de creació pròpia en què participen 140 joves actors i actrius, que, sobre l’escenari, representen quatre col·lectius simbòlics de la societat contemporània. Interpreten el cor dels consumistes, que viuen enganxats al mòbil i la pressió estètica. Els consumistes donen pas als treballadors, obligats a fer feines precàries, mecanitzades i exigents. També apareixen a escena els dominadors: el símbol del poder polític i econòmic, que identifiquen els bancs i les grans empreses preocupades únicament en generar beneficis. I, finalment, tenen veu el cor d’itinerants: el poble humil i senzill que busca un lloc al món on viure en llibertat, però tot queda arrasat per construir ciutats de luxe i negoci.

Serem capaços d’obrir els ulls, adonar-nos del que hem perdut en el record i preguntar-nos pels que encara ens queda?

Aquest passat mes de febrer, l’alumnat de tercer d’ESO hi va participar en el paper de dominadors amb una actuació excel·lent. A banda de l’alumnat que van actuar-hi, la resta de companys de 3r d’ESO van assistir-hi de públic.

Podeu veure’n un resum de la seva actuació en el següent vídeo: