L’INS Santa Eugènia esdevé internacional: alumnes de cicles formatius viatgen a l’estranger!

Un grup de quaranta estudiants dels Cicles Formatius de Grau Mitjà en Obres d’Interior, Preimpressió Digital, i de Grau Superior en Gestió de Vendes i Espais Comercials estan realitzant un viatge formatiu en anglès a tres països europeus, Irlanda, Alemanya i Itàlia, del 15 al 20 d’abril de 2024.

La proposta pretén fomentar l’ús de la llengua anglesa entre els joves i augmentar les habilitats comunicatives dels estudiants en un entorn diferent. Aquests viatges formatius són un projecte PILE (Programa d’Impuls de Llengües Estrangeres), finançat pels fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència i el fons REACT-EU i representen una experiència única d’enriquiment cultural i personal per als nostres alumnes.

Durant les estades, els estudiants assisteixen a cursos d’anglès a acadèmies especialitzades com la British Academy d’Albenga o la ULearn English School de Dublín, amb activitats formatives a la tarda, moltes de les quals vinculades amb els respectius currículums d’estudis, per exemple la visita a centres d’impressió gràfica a Berlín o interessants experiències en l’àmbit del màrqueting amb case studies d’instal·lacions turístiques com ara càmpings, bungalous i altres serveis d’allotjament.