L’empresa familiar que internacionalitza protagonitza la xerrada de la gerent de Concentrol a Batxillerat

La gerent de ConcentrolAstrid Guàrdia, ha visitat els alumnes de primer de Batxillerat que cursen les assignatures d’Economia, Economia de l’empresa i Estada a l’empresa per explicar el funcionament de l’empresa i els diferents perfils professionals que hi treballen.

Concentrol és una empresa familiar i de vocació internacional dedicada a la producció d’especialitats químiques.

La seu està situada a Riudellots de la Selva i té 120 treballadors, tres dels quals fora de l’estat: dos a la Xina, i l’altre als Estats Units.

L’activitat, seguida amb molt d’interès pels estudiants, s’ha pogut realitzar gràcies el programa Escola i Empresa de la fundació FemCAT.