L’alumnat de segon de Màrqueting i Publicitat i de primer de Vendes visiten espais de cotreball de Girona

L’alumnat de segon de GS de Màrqueting Publicitat, el passat dijous 28 de setembre, va visitar el coworking B&Co on la responsable de l’espai, Bernadeta Bigas, els va fer una visita guiada molt detallada. També els hi va oferir una xerrada sobre què és un coworking, quins avantatges té treballar-hi i va resoldre tots els dubtes de l’alumnat.

B&Co és un coworking situat al polígon industrial de Mas Xirgu obert fa aproximadament un any i mig. Les seves instal·lacions són molt innovadores i permeten acollir-hi empreses i persones emprenedores amb activitats econòmiques molt diferents. La visita s’emmarca en el projecte de l’ús de noves tecnologies a les empreses gironines.

Per la seva banda, el grup de primer de Gestió de Vendes i Espais Comercials recentment ha visitat un altre centre de cotreball de la ciutat. En aquest cas ho han fet a CoEspai, situat al cèntric edifici La Farinera Teixidor de Girona. La responsable Marta Rodeja els ha explicat el concepte de treball compartit i els ha mostrat les possibilitats que ofereixen les seves oficines.

A tall de resum podem definir els centres coworking com un espai on professionals individuals com autònoms, empresaris o empleats, i també pimes o startups poden desenvolupar la seva activitat, promovent així la cooperació entre ells i facilitant el teletreball dels seus usuaris.