L’alumnat de Projecte Singular construeix caixes niu

Els alumnes de Projecte Singular han dissenyat i construït unes caixes niu. Aquest treball s’ha fet des de la matèria de Tecnologia i s’ha coordinat amb l’Escola Veïnat de Salt.

A l’escola, els nens de Cicle Mitjà fan un projecte d’ocells, on reconeixen les diferents espècies i en fan un seguiment. La participació de l’institut amb els alumnes de Projecte Singular ha permès l’aprovisionament de caixes niu que han estat ubicades als arbres del pati de l’escola.

Aquest intercanvi permet als nostres alumnes treballar interdisciplinàriament i, al mateix temps, retornar a la comunitat el fruit d’un treball d’equip. El procés ha estat molt enriquidor i la valoració per part dels nostres alumnes és molt positiva. Senten que han participat en un cercle virtuós on han aportat el seu esforç. Arran d’aquesta participació, han decidit que faran un altre projecte del qual pròximament en tindreu notícies.

Si desitgeu saber més coses sobre el projecte de les caixes niu, recomanem accedir a la web del projecte.