L’alumnat d’Activitats Comercials prova prototips d’app dissenyats pels alumnes de Màrqueting i Publicitat

Aquest passat dijous 22 de febrer l’alumnat de 2n de GM d’Activitats Comercials han provat vuit propostes d’aplicació mòbil d’Escape Urbà per la ciutat de Girona. Aquestes apps les han proposades els companys i companyes del CFGS de 2n de Màrqueting i Publicitat, els quals fa setmanes que en preparen la narrativa, proves, pistes i prototipant-les amb MarvelApp.

L’experiència ha servit a l’alumnat de Grau Mitjà per descobrir la ciutat i practicar el seu nivell d’anglès, ja que les apps estaven totes en aquest idioma.

Per altra banda, els creadors del material que cursen Grau Superior han pogut recollir evidències mitjançant l’observació i una enquesta al final de l’activitat per tal de poder millorar el seu prototip.