La Fundació Vicki Bernadet, visita el nostre 1r d’ESO

La Fundació Vicki Bernadet visita 1r d’ESO
La reconeguda fundació, que treballa en l’atenció integral, prevenció, formació i sensibilització dels abusos sexuals infantils ha visitat aquests dies el nostre centre.
La forense Laura Zurera, per part de la Fundació Vicki Bernadet, i la fotògrafa i periodista Júlia Molins de Photographic Social Vision, han estat les encarregades de fer una dinàmica que ha versat sobre la identificació, la detecció i la prevenció dels abusos sexuals infantils a 1r d’ESO.
La sessió ha englobat informació, testimonis i recursos d’orientació i atenció a la infància, a través de fotografies artístiques i interaccions orals amb les que s’ha presentat, tractant la temàtica dels abusos d’una forma subtil i amb esperit constructiu, gràcies a una metodologia molt adequada a l’edat dels alumnes.

Aquesta activitat s’inclou dins les dinàmiques d’educació emocional i actuacions del àrea tutorial, adreçades a fer dels nostres alumnes, a més de bons estudiants, uns ciutadans competents i preparats per fer front als reptes de present i futur.

I continuem!