La Biblioteca al servei de la comunitat educativa

Els centres públics compten amb equipaments que van més enllà del treball a l’aula. Un d’aquests equipaments són les Biblioteques, uns espais de formació, on també s’hi pot estudiar o treballar aprofitant l’ambient de tranquil·litat i silenci; i fer servir els ordinadors per a realitzar treballs o per fer consultes a Internet.

La biblioteca de l’Institut Santa Eugènia #isantaeugenia de #girona és un servei adreçat a la comunitat educativa pel desenvolupament del currículum i durant les hores d’obertura els alumnes poden demanar en préstec aquells llibres que necessiten, amb atenció bibliotecària, que vetlla, organitza i els ajuda si ho requereixen.

Cada curs hi ha nous llibres que es compren segons demanda de llibres més sol·licitats per l’alumnat. Aquestes compres es fan gràcies a les aportacions econòmiques com la de l’Associació de Mares i Pares (AMPA) de l’Institut Santa Eugènia o les subvencions de l’Ajuntament de Girona.

Gràcies a les Subvencions per a Biblioteques Escolars aportada per l’Ajuntament de Girona que permet seguir disposant d’un servei tan necessari al nostre centre.