I a l’ESO… continuem dinamitzant els patis!

Des de fa unes setmanes, els alumnes de primer d’ESO, tenen una nova afició: el tenis de taula o ping-pong. Després d’escoltar atentament el seu entrenador, Sergi Díaz, ja comencen a jugar uns partits de vertigen. Tant és així, que potser es podrà fer un torneig i tot!

La resposta dels alumnes ha estat molt positiva i s’han responsabilitzat d’ajudar el professor voluntari, Sergi Díaz, en la gestió i endreça del material. Volem destacar, també, el bon joc, la inclusió i la diversitat a l’hora de jugar a ping-pong al pati.

Tot plegat es fonamenta en la creença que l’esbarjo és un dels pocs espais, sinó l’únic, pensat exclusivament per al joc dels nostres alumnes i, alhora, un espai educatiu fora de l’aula.
Molt bona iniciativa!