Gifood Delivery explica la creació d’una empresa als alumnes del CFGS de Gestió de Vendes i Espais Comercials

Emmarcat en el projecte de creació d’una agència d’investigació i màrqueting, els alumnes del cicle formatiu de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials han rebut la visita de Cinta Rosell, cofundadora i gerent de l’empresa Gifood delivery.

L’emprenedora ha fet una explicació del naixement de l’empresa fa tres anys en un context de confinament per la covid, i ha detallat com ha anat desenvolupant les diferents àrees de la start-up.

La companyia centra la seva oferta a Girona ciutat i rodalia, i competeix amb gegants del sector del delivery com Uber Eats o Glovo, fent arribar el menjar dels millors restaurats de Girona a casa dels seus clients.

L’alumnat del cicle ha pogut preguntar qualsevol dubte sobre la creació de l’empresa i les dificultats que es presenten en ser emprenedor, que ben segur els ajudarà en la creació de la seva pròpia empresa.