El segon d’ESO es posa el casquet de bany a la piscina de Can Gibert, un projecte que rep el suport de l’AMPA, l’Ajuntament i el Consell

L’alumnat de segon d’ESO de l’Institut ha iniciat vuit sessions aquàtiques a la piscina de Santa Eugènia-Can Gibert del Pla, que tenen els següents objectius.

• Aprendre a nedar
  • Millorar els estils de natació
  • Treballar les habilitats aquàtiques en general
  • Conèixer diferents activitats com ara l’aiguagim, waterpolo, tècniques bàsiques de salvament i socorrisme i jocs diversos

A més a més, les sessions potencien:

• Adquisició d’uns bons hàbits saludables
  • Fomentar els valors de l’autoestima i el saber estar en general

És la primera vegada que es pren aquesta iniciativa en aquest curs d’ESO i està tenint una gran acollida per part de l’alumnat.

La valoració del professorat, SIEI, TIS i monitors també està essent molt positiva.

L’Institut agraeix el suport de l’Associació de Mares i Pares (AMPA), que ha subvencionat totalment el projecte; l’Ajuntament de Girona, que ha cedit l’espai sense cap cost; i el Consell Esportiu del Gironès (CEG) pel monitoratge.