Els estudiants de Publicitat visiten el jaciment d’Empúries i enregistren material audiovisual per a una campanya

Els i les alumnes de segon curs del grau superior de Màrqueting i Publicitat han visitat el jaciment d’Empúries, situat en el municipi de L’Escala, i han enregistrat material audiovisual per a una campanya de promoció de l’equipament cultural adreçada a un públic jove.

El projecte que estan desenvolupant els estudiants té l’objectiu de promocionar el jaciment a un tàrget d’entre 15 i 30 anys a través d’una aplicació mòbil i oferir una estratègia de comunicació.

A més a més, un dels valors afegits del projecte és el caràcter inclusiu.

A la manera de brífing, l’alumnat han participat en una trobada virtual amb tècnics del Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC) i, posteriorment, participat en una visita guiada a càrrec d’Empordà Caterva, que dinamitza la zona museïtzada, abans d’enregistrar el material audiovisual.

En aquest sentit, estudiants del Lyceé Talensac de Nantes, que estan realitzan un intercanvi acadèmic amb els alumnes gironins, provaran l’aplicació.

És important destacar que Empúries és l’únic jaciment arqueològic de la península ibèrica on conviuen les restes d’una ciutat grega (Empòrion) amb les d’una romana (Emporiae).