Els cicles superiors de Comerç i Màrqueting fan activitats de Team Building

El passat divendres 13 d’octubre, l’alumnat de primer de Grau Superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials de l’Institut Santa Eugènia va ser el protagonista d’una activitat de team building a l’Estany de Banyoles. El fil conductor van ser unes activitats en caiac per l’Estany, on els monitors de “Caiac i Natura” van transmetre amb encert els avantatges del treball en equip: la cooperació, la comunicació i les sinergies com a elements bàsics. Una experiència que ha incrementat la cohesió, solidaritat i confiança entre l’alumnat, en un entorn lúdic i vivencial.

Per la seva banda, el mateix dia, el grup de segon de Màrqueting i Publicitat va fer una visita al Museu del Cinema de Girona i va realitzar un Escape Room Urbà per la ciutat. Els alumnes es van repartir en sis grups i van competir entre ells per solucionar els enigmes que se’ls presentaven mentre visitaven els racons del nucli antic de la ciutat. Aquesta activitat de construcció d’equips serveix de tret de sortida del projecte vinculat a la promoció del turisme.

Aquests dos cursos es fan amb la modalitat d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP). Amb aquesta metodologia l’alumnat treballa en equip, per la qual cosa és vital la bona entesa i compenetració entre si. Aquestes activitats hauran servit per trencar el gel i aconseguir que els discents es coneguin els uns als altres en un ambient diferent de l’habitual.