El projecte Planters incentivarà les sinergies entre artistes i l’alumnat de segon

L’Institut acollirà, des del dimecres 13 d’octubre, el projecte Planters, una acció que incentiva les sinergies entre artistes, i els i les alumnes de segon d’ESO.

Aquest projecte es basa en la presència regular d’artistes a l’Institut, que treballen de manera coordinada amb el professorat del centre, formant un equip mixt de treball.

Docents i els i les artistes en residència es coordinen i preparen les sessions setmanals, d’una hora de durada, de manera conjunta.

Planters també implica l’assistència a espectacles o la presència puntual d’artistes de renom als centres en format xerradestallers

En aquest sentit, el vincle entre educació i les arts a les aules permet aconseguir una millora del clima escolar, afavorir la integració, potenciar el diàleg intercultural i augmentar les capacitats d’aprenentatge dels estudiants, segons ha explicat la comissió organitzadora.

Anna Cuenca i Àngels Alsina, professores de Llengua Catalana, són les encarregades del projecte a l’Institut, i es coordinaran amb artistes com Sabina AyatsMaria CamatsAnna CarnéKatja DiaoMeritxell GenísOvidi LlorenteDavid MorataMarcela Otárola BurgosDolors Vidal i Mercè Vila, d’entre altres.