Donem la benvinguda a en Jacob i en Paul, auxiliars de conversa d’anglès del nostre institut.

Enguany l’institut Santa Eugènia compta amb dos auxiliars de conversa que ajudaran l’alumnat d’ESO, batxillerat i cicles formatius a millorar la seves competències comunicatives en llengua anglesa. Ambdós auxiliars s’han incorporat al mes de novembre i l’institut es beneficiarà del seu suport fins a finals de maig.

A l’ESO i el batxillerat comptarem amb l’ajuda d’en Jacob Rude, provinent dels EUA, gràcies al Programa d’Auxiliars de Conversa que convoca anualment el Ministeri d’Educació i Formació Professional. D’altra banda, en Paul Clark, originari del Regne Unit, intervindrà als cicles formatius adherits al Pla d’Impuls de les Llengües Estrangeres, finançat també pel Ministeri d’Educació i Formació professional i per la Unió Europea gràcies al Fons Next Generation EU: els GM d’Activitats Comercials, Preimpressió Gràfica i Obres d’Interior, així com el GS de Gestió d’Espais Comercials.

Alumnes i professors estem molt engrescats amb l’arribada d’en Paul i en Jacob a l’institut i esperem que la seva estada sigui d’allò més profitosa, tant per als alumnes, com per als professors i els mateixos auxiliars.

Welcome to Santa Eugenia!