Alumnes i professors de cicles industrials visiten Efintec, fira sobre tecnologia del sector instal·lador

Els alumnes dels cicles formatius de calor i fred, i els elèctrics, de grau mitjà i grau superior, han visitat Efintec, fira sobre tecnologia del sector instal·lador celebrada a Barcelona.

Els estudiants van observar l’oferta tècnica i comercial de les principals marques de materials, equips i sistemes d’instal·lació, i conèixer quines són les tendències actuals.

També van recollir informació (catàlegs i tarifes) per fer els treballs que es proposen a classe (memòries, estudis, pressupostos, …) i van assistir a xerrades de les empreses Baxi Fischer.

Precisament, s’han iniciat els primers contactes amb Fischer per a organitzar una xerrada a l’Institut relacionada amb els seus sistemes de fixació, en particular de les estructures de panells fotovoltaics.