Alumnes d’FP visiten la Fira EFINTEC de Barcelona

El dijous 19 d’octubre, els alumnes del Cicle de Calor, Fred, Instal·lacions tèrmiques i Eficiència Energètica i els alumnes del Cicle d’Electricitat dels graus mitjà i superior, vam anar a Barcelona a visitar la fira d’instal·lacions EFINTEC (Exposició i Fòrum de les Empreses Instal·ladores i Noves Energies)
Va resultar molt interessant veure l’oferta tècnica i comercial de les principals marques de materials, equips i sistemes d’instal·lació, i tanmateix, observar quines són les tendències actuals del mercat.

Els alumnes van recollir informació (catàlegs i tarifes) per fer els treballs que es proposen a classe (memòries, estudis, pressupostos, …). També vam aprofitar per assistir a xerrades molt interessants, com ara la que feia referència a:  DESAFIAMENTS I OPORTUNITATS EN LA TRANSICIÓ ENERGÈTICA i ELECTRIFICANT EL FUTUR.

Tots plegats vam gaudir d’una jornada diferent en la que també vam degustar els obsequis d’alguns dels estands de la fira.

I continuem!