Alumnes del Grau Superior de Màrqueting i Publicitat visiten la seu de l’Associació Multicapacitats

El passat 22 de novembre l’alumnat de 2n de Màrqueting i Publicitat es va desplaçar fins el local de Multicapacitats per conèixer de part del seu president, Isaac Padrós, quines activitats porta a terme l’associació i com es poden adaptar els productes i la publicitat per tal que siguin universals, és a dir, accessibles per a tothom.

L’endemà, l’alumnat també va gaudir d’una xerrada a càrrec d’Isabel Godoy, Responsable de turisme inclusiu del Patronat de Turisme Costa Brava, que va complementar els aprenentatges adquirits el dia anterior.

Aquestes activitats s’inclouen dins del projecte de creació i llançament d’una aplicació mòbil inclusiva de gamificació turística, en el qual també es col·laborarà amb l’alumnat del Lycée Talensac de Nantes (França).

I seguim!!!