Alumnes del Cicle de Màrqueting i publicitat visiten l’exposició Homo Ludens

El passat 18 de gener de 2024 l’alumnat de 2n de CFGS de Màrqueting i publicitat va visitar l’exposició Homo Ludens.

Situada al CaixaFòrum de Girona, ofereix una nova perspectiva del concepte de 𝙜𝙖𝙢𝙚𝙧 mostrant un món videoludificat en què vida i joc convergeixen cada dia més.

Durant la visita, els alumnes van recórrer els diferents espais, acompanyats de les explicacions d’un guia que els va ajudar a entendre què és jugar, en què es fonamenten els jocs, quin paper tenen en la vida dels humans, com poden ajudar en l’aprenentatge i a tractar temes que generen controvèrsia, entre d’altres.

També van aprofitar la sortida per realitzar fotografies pel barri antic de Girona amb l’objectiu d’obtenir material gràfic per prototipar l’aplicació mòbil de gamificació que estan elaborant en un dels projectes del cicle, de la qual, posteriorment, en faran una campanya publicitària de llançament i promoció.