Alumnes del Cicle de Màrqueting i Publicitat participen als Tallers d’Innovació de l’Ajuntament de Girona

L’alumnat de 2n, del Cicle formatiu de Màrqueting i Publicitat, ha participat als Tallers d’Innovació organitzats per l’Ajuntament de Girona.

El repte proposat ha estat transformar el model empresarial gironí per millorar-ne la competitivitat i fer-lo més sostenible tan a nivell ambiental, com a nivell econòmic i social. En concret, s’havien de generar idees emprenedores que incorporessin solucions i eines tecnològiques.

Per tal de donar-hi solució, s’han fet dos tallers a l’aula: una càpsula formativa sobre l’impacte de les tecnologies en els models d’empresa, i un taller de generació d’idees. L’idea, de la classe escollida com a la més innovadora, sostenible i amb impacte social, ha estat defensada a la sessió de tancament, que ha tingut lloc el 24 d’octubre al Centre Cultural la Mercè.

La jornada ha tingut dues part: la primera de presentació de les idees guanyadores dels diferents centres educatius participants (en el nostre cas el projecte escollit ha estat el auriculars traductors d’Abdel Zelaoui, Martina Pigem, Laura Muriel, Yair Velasquez i David Torres) i la segona: els tallers de foment de les competències emprenedores.

I seguim!