Alumnes de primer d’ESO visiten l’Espai Cabirol de Vallgorguina

Alumnes de primer d’ESO visiten l’Espai Cabirol de Vallgorguina.

Els alumnes de primer d’ESO després d’unes primeres setmanes de certs nervis, emocions i noves experiències, han gaudit d’una jornada lúdica a l’Espai Cabirol de Vallgorguina. Tot i que el temps no acompanyava massa, van passar tot el matí gaudint de la natura.

Durant la jornada, van realitzar dues activitats per fomentar que es coneguessin, passant-ho bé una estona fora de l’aula. Van completar un circuit d’orientació i van fer una sèrie de jocs en grup per afavorir la cohesió. Tot plegat els va fer passar una molt bona estona. Després de la sortida, els més petits del centre es van coneixen una mica millor i van trobant el seu lloc al nostre centre.

A més d’aquesta sortida, també han anat a la biblioteca Salvador Allende, a on s’ho han passat  d’allò més bé i han rebut la felicitació de professors i encarregats de la biblioteca per la seva bona participació en l’activitat. A la biblioteca, a més de rebre tota la informació per a fer-ne ús, han gaudit d’una recerca del tresor que els ha permès posar en pràctica la recerca de documents a la biblioteca, jugar en grup, aprendre i apropar-se a una de les obres clàssiques de la literatura juvenil.

I continuem !!!

Alumnes de 1er d’ESO participant en activitats de cohesió de grups