Alumnes de 2n, del Cicle Gestió de Vendes i Espais Comercials, visiten l’empresa Trace Logístic S.A

Trace Logistics, S.A. és una empresa del grup Fluidra que s’encarrega de la part logística d’aquest gegant de les piscines internacional. El grup de segon curs del cicle formatiu de Gestió de Vendes i Espais Comercials de l’Institut hem anat a conèixer la logística d’emmagatzematge d’aquesta empresa per aplicar-ho al projecte de logística que duem a l’aula amb la metodologia ABP ( Aprenentatge Basat en Projectes).
En la primera part de la visita ens ha rebut el departament de RRHH per situar-nos en el context actual i històric de l’empresa. Després l’encarregat del magatzem ens ha fet un circuit per les diferents seccions del magatzem, seguint l’ordre lògic d’entrada, ubicació, preparació i expedició, per a poder veure el procés d’inici a fi.
Els alumnes han pogut aprofundir en conceptes com les transelevadores en la sitja automatitzada per a l’entrada/sortida de palets, la secció Rack-magatzem convencional, el picking automatitzat de caixa (sitja automàtica), pick to light, Miniload, picking fracció de cubetes, consolidació de fraccions, encaixat i albaranat, entre d’altres coses.
L’alumnat i professors agraïm les explicacions rebudes per part de tot el personal de Trace Logistics.