Alumnat del cicle d’activitats comercials viatja a Irlanda

Quinze alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Activitats Comercials participen en una estada formativa en llengua anglesa a Bundoran, comarca de Donegal (Irlanda) del 18 al 23 de febrer de 2024.

La proposta pretén fomentar l’ús de la llengua anglesa entre els joves i potenciar les habilitats comunicatives dels alumnes en un entorn diferent.

L’estada es realitza a la’acadèmia Donegal English Language School, situada en un dels llocs emblemàtics de la costa irlandesa, un paratge natural privilegiat, amb boscos costaners i penya-segats amb vistes a l’oceà.

L’organització de les jornades inclou activitats de senderisme, tallers de manualitats, jocs i dantes típics irlandesos amb l’objectiu que la immersió sigui total, tant cultural com lingüística.

Aquest viatge de formació és un projecte PILE (Programa d’Impuls de Llengües Estrangeres), finançat pels fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència i el fons REACT-EU i representa una experiència única d’enriquiment cultural i personal per als nostres alumnes.