Quaranta-quatre nois i noies d’entre primer i quart d’ESO participen en les activitats esportives organitzades per l’AMPA durant el curs 2022-23

Quaranta-quatre nois i noies d’entre primer i quart d’ESO han participat en les activitats esportives organitzades per l’AMPA durant el curs 2022-23

En concret, 30 nois i 14 noies han practicat activitat física fora de l’horari lectiu.

Les modalitats han estat futbol femení, masculí (en aquest cas, 2 equips) i capoeira.

Les activitats s’ha desenvolupat amb els tècnics de Tot Oci i de l’Associació Abadá Capoeira.

A més, reben el suport econòmic de l’Ajuntament de Girona i del Pla Català d’Esport a l’Escola, del qual l’Institut en forma part.

L’AMPA fa una crida perquè l’alumnat enviï propostes d’activitats extraescolars diferents a ampainstitutsantaeugenia@gmail.com durant el mes de juny.