L’alumnat de BAT reforça la preparació per les PAU amb la «Real Tragèdia Militar Catalana», del professor Josep Gispert, a la Mercè

L’alumnat de Batxillerat de l’Institut ha reforçat la preparació per les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) assistint a la representació de «Real Tragèdia Militar Catalana», del professor i dramaturg Josep Gispert, en el Centre Cultural La Mercè de Girona.

L’activitat ha estat coordinada des del departament de Socials i ha rebut una excel·lent acollida.

Segurament, la característica que més ha cridat l’atenció és que la companyia d’actors ha estat formada per professors de l’Institut, el mateix Josep Gispert, Ramon Vila, Sergi Díaz, Judith Travé o Pilar Jiménez, alumnes del centre, Joan Font (segon de Batxillerat) i Clara Figuerola (quart d’ESO), o  arribats d’altres, com Marta García o Nina Muñoz.

L’obra tracta dels fets polítics i socials més crus i transcendentals de la Guerra Civil Espanyola.