Oriol Fernández Montroig, Gurpreet Kaur i Houria Teyach, representen Girona a la final d’una competició de projectes d’innovació

Oriol Fernández Montroig, Gurpreet Kaur i Houria Teyach, alumnes de segon curs del cicle formatiu de grau superior de Màrqueting i Publicitat de l’Institut, han estat seleccionats per a la final de la segona edició de Catalunya Summit, una competició de projectes d’emprenedoria i innovació per alumnat de menys de 25 anys.

Els estudiants han superat la fase territorial de Girona, desenvolupada a l’Institut, i accedeixen a la fase nacional, a desenvolupar el proper dissabte 29 d’abril a Vilafranca del Penedès.

Per una banda, Oriol Fernández, ha defensat el projecte Nihonski; i, per l’altra, Gurpreet Kaur i Houria Teyach, BBN (Band Baaja Nikkah).

Els participants, en la fase de selecció territorial, han articulat un pitch de cinc minuts per a convèncer el jurat de la viabilitat, creativitat, innovació, execució i escalabilitat del projecte.

El jurat estava format, d’entre altres, per Miguel Ángel Mora, emprenedor i cofundador de Housfy, OpenNow, Yaencontre o Tandenn, entre d’altres; i Pep MartíneX, consultor i trainer en innovació estratègica.

Precisament, ambdós experts han realitzat dues masterclasses, sobre la creació d’un negoci amb intel·ligència artificial i la comunicació de la idea de negoci de manera efectiva, als alumnes de segon curs dels cicles de Gestió de Vendes i Espais Comercials, i de Màrqueting i Publicitat.

Més informació: catalunyasummit.cat