El primer de Batxillerat s’atipa d’esquí i «snowboard» a La Molina, i contempla el Berguedà i la Cerdanya des de Tossa d’Alp

Gairebé una quarantena de nois i noies de primer de Batxillerat de l’Institut ha participat en una jornada d’esports d’hivern a La Molina organitzada pel departament d’Educació Física.

Alumnes i professors han gaudit d’una jornada d’esquí i snowboard excel·lent, amb sol radiant, un bon gruix de neu verge, sensacions i experiències noves, i molt d’aprenentatge.

Alhora, diverses caigudes i alguna lesió.

En tot cas, una gran companyonia.

Després de dinar i descansar una mica, el grup ha agafat el telecabina fins a Tossa d’Alp, a 2500 metres d’altitud, i ha gaudit d’unes vistes increïbles de les comarques del Berguedà i de la Cerdanya.

Abans de tornar a Girona, alumnes i professors han pogut esquiar una estona més.

Us convidem a visionar l’audiovisual que resumeix la jornada.